СИСТЕМА І ПОЛІТИКА МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ

Політика якості підприємства спрямована на задоволення вимог і очікувань споживачів, вдосконалення системи менеджменту якості. Виробництво відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2000 і вимогам, висунутим партнерами ПрАТ «ЗАЗ»:


• забезпечує випуск високоякісної продукції і постійне її вдосконалення;
• збільшує ступінь задоволеності споживачів;
• визначає функції, повноваження і відповідальність всього персоналу, покращує взаємодію і взаєморозуміння персоналу;
• підвищує результативність ухвалюваних рішень;
• постійно удосконалює процеси проектування, виробництва, контролю і управління;
• підвищує результативність функціонування підприємства в цілому за рахунок пріоритету методів запобігання над методами усунення недоліків;
• збільшує конкурентоспроможність підприємства.

 

Версія для друку
zaz new logo Легковые автомобили и автобусы

phone 0 800 500 233 Lanos
phone 0 800 500 233 Forza
phone 0 800 501 752 I-Van
 
 
logo kia Легковые автомобили и внедорожники

phone 0 800 502 909 KIA
 
 
logo tata

Грузовые автомобили


phone 0 800 501 752 TATA